Over Velvet Green

Velvet Green is een boutique rental bedrijf gespecialiseerd in de verhuur van stylingitems, die passen bij eigentijdse, hippe en unieke bruiloften en events. We zijn een jong verhuurbedrijf dat items bij elkaar zoekt die echt speciaal zijn. Bij ons huur je niet de standaard witte klaptafels, maar wel unieke one of kind vintage items, toffe bankjes, eigentijdse items voor tafelstyling, backdrops on trend, mooie design stoelen en meer.  

Over Velvet Green

Velvet Green is een boutique rental bedrijf gespecialiseerd in de verhuur van stylingitems, die passen bij eigentijdse, hippe en unieke bruiloften en events. We zijn een jong verhuurbedrijf dat items bij elkaar zoekt die echt speciaal zijn. Bij ons huur je niet de standaard witte klaptafels, maar wel unieke one of kind vintage items, toffe bankjes, eigentijdse items voor tafelstyling, backdrops on trend, mooie design stoelen en meer.

VELVET
GREEN
RENTALS

Velvet Green, het boutique verhuurbedrijf voor bruiloften, events en parties. Met onze roots als ervaren bruiloftstylist van NINA weddings zijn wij ontstaan om jouw feest naar een next level te tillen. Sinds 2017 zijn we gegroeid naar een magazijn van meer dan 220m2, vol met de meest geweldige rentals. Ons aanbod groeit nog steeds wekelijks. Met zorg en liefde selecteren we prachtige items om de styling net dat beetje extra te geven.

En het beste is dat je op onze verhuurwebsite zelf je eigen selectie kunt maken. Zo kun je de items mixen en matchen naar jouw persoonlijke smaak en stijl. En dit alles voor een betaalbare prijs, zodat je die Pinterest-waardige bruiloft of stylish event kunt realiseren.

Visie

Wij zijn van mening dat elke belangrijke mijlpaal in ons leven moet worden gevierd met de mensen die we liefhebben en omringd door de dingen die ons inspireren en onze creativiteit stimuleren. Onze evenementen hebben als doel zowel onze gasten als onszelf te inspireren, omdat dit de momenten zijn waar we naar uitkijken in het leven.

Onze visie was om op hippe, eigentijdse en on-trend huurartikelen en stylingconcepten aan te bieden in de evenementenbranche, met als doel altijd unieke evenementen te creëren die de mensen en verhalen die ze vieren weerspiegelen. Dit alles wordt gedaan met duurzaamheid in gedachten.

Onze kernwaarden

1.

Work hard, live well

We werken hard. Echt heel hard. We zijn ‘high achievers’ die doen wat gedaan moet worden om de taak te volbrengen. Als we aan het werk zijn, knallen we erop los en leveren we grote, mooie resultaten. Als we niet aan het werk zijn, leven we goed, genieten we en komen we weer in contact met onze persoonlijke waarden.

2.

Beter dan gisteren

We geloven dat onze enige concurrentie is wie we gisteren waren. We zien alles als een mogelijkheid om onszelf te verbeteren en ons potentieel te benutten. Het gaat niet om het vergelijken van onszelf met anderen, maar om onze persoonlijke groei en vooruitgang. Het is een mindset die ons motiveert om elke dag het beste uit onszelf te halen en onszelf te blijven ontwikkelen.

3.

Plannen voor succes

Wij zijn doelgericht en kijken vooral naar resultaten, niet naar taken die uitgevoerd moeten worden. We zijn duidelijk over onze verwachtingen en proactief in onze aanpak. Onze overtuiging is dat je alles kunt bereiken wanneer je gefocust bent, hard werkt en een duidelijk pad volgt.

ONS TEAM

Eigenaar + Creative Director

Vanaf 2016 had Janina het idee voor een eigentijds verhuurbedrijf. Sinds 2017 is het bedrijf gegroeid van haar garage naar een opslagruimte en uiteindelijk naar een ruim magazijn van 220 m²!

Als eigenaar van een klein bedrijf komt het niet als een verrassing dat Janina belast is met alle klantcommunicatie, magazijntellingen, verhuur afspraken, stylingdiensten, levering van items, inkopen… de lijst gaat maar door!

Janina is voortdurend op zoek naar nieuwe items, dus de inventaris kan op elk moment veranderen!

Back Office    

Esther, onze backoffice medewerker, is van onschatbare waarde voor ons team. Ze zorgt ervoor dat offertes worden verwerkt, telefoontjes en e-mails worden beantwoord, waardoor de rest van het team kan uitblinken. Daarnaast plant ze stylingen op locaties, regelt transporten en maakt afspraken met klanten.

Junior stylist

Onze junior stylist, is zeer bedreven in het vormgeven van zowel locaties als showrooms. Ze heeft uitgebreide ervaring in het verzorgen van de decoratie voor bruiloften, feesten en zakelijke evenementen.

Chauffeur

André is een van onze koeriers en werkt samen met zijn collega’s om ervoor te zorgen dat alle leveringen op tijd en op de juiste locatie worden bezorgd. Hij heeft geen moeite met het rijden in een bestelbus of bakwagen.

Magazijnbeheerder

Nick, de magazijnbeheerder, is verantwoordelijk voor het verzamelen van materialen in ons magazijn voor evenementen en bruiloften. Soms helpt hij ook bij het opzetten en afbreken van locaties. Hij hecht veel waarde aan een zorgvuldig transport van de materialen en is blij als klanten tevreden zijn met het geleverde werk.

STAGE BIJ VELVET GREEN

Heb je belangstelling om stage te lopen? Bij ons krijgen stagiaires de kans om gedurende het jaar met ons mee te lopen. Tijdens deze stageperiode zul je dagelijks nieuwe dingen leren over evenementen, logistiek in een verhuurbedrijf en eventstyling.

Als jij een opleiding volgt op het gebied van Grafische Vormgeving, Eventmanagement, Medewerker Evenementen of Marketing en Communicatie, dan zijn wij op zoek naar jou! We hebben verschillende MBO- en HBO-stageplekken beschikbaar.

Wil je weten of er nog plek is voor jou? Stuur dan een e-mail naar info@velvetgreenrentals!

Brands we've worked with